vineri, 28 noiembrie 2008

Din oras

In timp ce o colega intr-ale blogului face gesturi frumoase, eu asist, din pacate de la o distanta mult prea mare pentru a putea face ceva, cum in plin centrul orasului, pe la ora 15, unei fete ii este smulsa poseta de pe umar, iar individul fuge printre oamenii care nu au timp sa reactioneze. Trist.
V-am mai spus ca urasc birocratia, cu motive argumentate. Ei bine, astazi am treaba la taxe si impozite, la Primarie. Intru in camera respectiva, unde erau patru birouri, unul neocupat (cat am stat acolo, a venit si posesoarea, cu o punga plina cu clementine si cu barfe proaspete de prin oras), la celelalte fiind doua doamne, respectiv un domn. Domnul fiind ocupat cu altcineva, iar eu avand nevoie doar de o informatie, apelez la prima doamna, care avea calitatea de consilier (ce sau pe cine consiliaza, nu stiu). Dupa ce salut, doamna ridica ochii de pe hartiile care le invartea, se uita bovin la mine, nu spune nimic si trece iar la hartii. Ok, nu ma saluta, asta e. "As avea si eu o intrebare, daca nu va suparati", insist ca fraieru'. Imi arunca din nou o privire, de data asta agasata, gen "nu vezi ca am de lucru?", insa nu zice nimic nici acum. O fi fost muta? Sau doar nesimtita si prost crescuta? Habar n-am...
Apelez asadar la a doua doamna, care macar reuseste sa imi arunce printre dinti un "vorbiti cu sefu' ". La care am si ajuns, si care a fost ok, chiar daca in timp ce imi explica si mie ce si cum, vorbea la mobil si cu un nene care statea cu capul bagat prin usa intredeschisa si il intreba una-alta. Asta da atentie distributiva!
Ce sa zic acum? Mariti-le si functionarilor astia salariile, ca merita, saracii... Pentru doritori, detin si numele personajelor, dar ar fi degeaba sa le scriu.
Si la final una simpatica. In locul vechiului showroom Toyota s-a deschis un magazin chinezesc, cunoasteti, din ala in care gasesti orice meid in ciaina la preturi imbatabile. Asta nu e o problema, ce m-a distrat este ca noii proprietari au uitat sa indeparteze firma de deasupra vitrinelor magazinului, pe care scrie maaaare de tot, evident, Toyota. Asocierea magazinului cu o firma de renume este ok, insa nu stiu daca reciproca este adevarata. Cu toate ca si Toyota este de origine tot cam de pe-acolo...
Si maine trebuie sa merg prin oras, asadar voi reveni cu noutati.
PS. Sondaj de opinie: imaginile cu intamplarile din ultima suta de metri a campaniei electorale va determina sa va faceti cruce, sa radeti cu lacrimi, sa plangeti sau sa stati acasa in 30?

2 comentarii:

Asibaris spunea...

Pentru sondaje: ma determina sa plang.

Cat despre restul:
1. Am sa scriu aici ce am scris si in raspunsul la comentariul tau: mi-au disparut 50 RON din portofel, iar portofeul a stat langa mine tot timpul asta. Ce-i drept, eram cu prietenii la masa, de aia nici nu am stat cu ochii pe el si am permis tuturor sa se uite in el, sa-l admire si etc.. Cine i-a luat, nu stiu, daca-mi pasa? Normal ca-mi pasa, sunt bani munciti de ai mei, iar oamenii astia muncesc. Ce-i drept, si eu am fost tampita (alt cuvat nu gasesc) si n-am fost atenta, si am permis oricui sa se uite, sa-l foiasca asa cum doresc si asa mai departe. Whatever, sa nu-mi mai fac sange rau.
2. Daca eram in locul tau insistam si mai mult. Din putina experienta pe care o am, trebuie tratati functionarii astia publici la fel cum te trateaza si ei cu tine, altfel nu prea ai cum sa le atragi atentia. Ai putin tupeu, Fallen, nu te costa nimic. Daca eram in locul tau, ziceam ceva de genul "Va rog, puteti sa va folositi corzile vocale cateva secunde cat imi raspundeti la o intrebare, sau macar sa-mi indicati omul care ar putea sa ma ajute, daca dumneavoastra, doamna, sunteti prea ocupata sa va tineti dosul lipit de scaun si ochii de hartii".. :D
Da, exagerez, dar cu indivizii astia m o deosebita placere sa interactionez si... OF! iar imi fac sange rau. :)

fallen spunea...

Sondajul a functionat mai mult verbal, ca prietenii de aici citesc postul, apoi ma suna, ca le e lene sa scrie... Rezultatele sunt oricum impartite, dar predomina cel cu absenteismul. Multumesc pentru participare!
1. Inca o data, imi pare rau. Tema necesita insa un spatiu separat. In curand, un post despre asta...
2. Ai dreptate, dar din pacate nu sunt genul. Nu stiu daca din lipsa de tupeu sau deoarece cred ca ar fi doar o pierdere de timp. Oricum, eu ies in pierdere...