luni, 21 iulie 2008

So...

...dupa cum va spuneam, back again. Sper sa nu mai am surprize din astea, cel putin nu in urmatoarea perioada. Evident, am fost cam rupt de lumea inconjuratoare in ultimele saptamani, acum recuperez si eu...si, desi initial mi se parea o idee buna sa va povestesc ce si cum e prin spitalele noastre, am renuntat, e sezonul concediilor, vacantelor sau al weekendurilor placute, nu are rost sa va deprim cu chestiuni din astea. Asa, ca rezumat, am vazut si am experimentat pe propria-mi piele si bune, si rele. Detalii, poate cu alta ocazie. A fost interesant, totusi, sa vad victime ale "stirilor de la ora 17" cu ochii mei, impactul e cu totul altul decat cel din fata micului ecran. Gata, ca vad ca incep sa alunec pe panta asta. Revin cu ceva mai interesant mai tarziu!

Niciun comentariu: