vineri, 5 februarie 2010

Numărul a, mi-am revenit în proporţie de 90%. Ceea ce e bine.
În al doilea rând, trebe să anunţ că de o vreme încoace sunt considerat un paria al societăţii, cel puţin a societăţii pe care o frecventez, şi asta din cauza refuzului de a merge să văd nenorocitul ăla de Avatar. Şi refuz pentru că a devenit isterie internaţională, şi vreau să văd filmul când şi dacă am chef, nu de-aia că e trendy. La fel am procedat şi în celelalte ocazii asemănătoare, ultima de care îmi aduc aminte fiind Codul lui Da Vinci. Moooaaaammmmăăăă, toată lumea citea pe Dan Brown, inclusiv ăia care greşesc şi când se semnează, numai de-aia că dădea bine. Nu avea importanţă dacă se înţelegea ceva din carte, sau ce se înţelegea. Dar uite că s-a stins vâlvătaia cu Brown, avem avatar acum. Din partea mea, cred că o să mă uit la Avatar când restul lumii va merge să vadă Avatar 2 sau 3. Uite-aşa, de-al dracului.

Niciun comentariu: