luni, 24 octombrie 2011

Confirmare

Da, este (mă rog, a fost) otită, şi nu am avut habar că poate durea în halul ăsta. Dar a trecut, în sfârşit. Şi auzul îmi este din nou stereo :)
Pe parcursul perioadei ăsteia am stat închis în vizuină şi m-am uitat la o tonă de filme, dintre care nu vă pot recomanda nimic în mod special; niciun film nu m-a "prins" nici măcar cu o scenă pentru care să consider că merită să încerc să vă determin să-l vedeţi. Iar pe partea de lectură, surpriză! Din motive neclare, am recitit Legendele Olimpului. Not bad, dar bănuiesc că nu v-aţi aşteptat la asta :) Iar acum, de când s-a reluat "seria neagră" a romanelor poliţiste scandinave, sunt adâncit în ele până la urechi. Fie şi măcar pentru a scăpa puţin de dozele zilnice de americanisme prezente peste tooot!

2 comentarii:

Masaj erotic spunea...

Imi pare rau ca ai fost nevoit sa suporti asemenea dureri. dar exista si o parte buna, te-ai odihnit si ai citit. mi-ar placea si mie sa recitesc Legendele Olimpului:)

fallen spunea...

Merci pentru gândurile bune. Cât despre carte, ar fi super dacă ţi-ai face timp pentru ea (sau pentru orice altă carte :))))
E interesant cum percepţia asupra unei cărţi se schimbă de câte ori o reciteşti.