joi, 10 martie 2016

Film, din nou

E vorba de "Concussion", film inspirat din fapte reale, cu Will Smith în rolul principal. Mai exact în rolul unui patolog care descoperă că numeroasele lovituri pe care le suferă jucătorii de fotbal american au efecte catastrofale ce duc la moartea prematură a acestora. Bineînţeles, în momentul anunţării descoperirii, NFL-ul - Liga Naţională de Fotbal American - contraatacă prin conferinţe de presă în care neagă totul. Descoperirea îi aduce medicului numeroase necazuri, deoarece fotbalul american e o a doua religie acolo, la ei, şi în acelaşi timp o industrie de sute de milioane de dolari. Iar placările spectaculoase şi loviturile "cască în cască" fac parte din farmecul jocului, farmec la care nimeni nu e dispus să renunţe, chiar dacă e vorba de "câteva" victime, sacrificii aduse jocului.
Nu vă dezvălui nimic din final. Vă spun doar că, după umila mea părere, filmul merită urmărit.

2 comentarii:

Elena B. spunea...

Am văzut și eu filmul. Mereu când văd filme bazate pe povești reale, mă întreb cât s-a păstrat din povestea adevărată din care provine, și cât este adăugirea echipei cinematografice. Mereu rămân fără răspuns :) Mi-ar fi plăcut să dea mai multe amănunte despre noua boală descoperită. Will Smith joacă bine, cred că a muncit mult la accentul ală afro-american.

fallen spunea...

Eu sper că concluziile prezentate la finalul filmului sunt reale 100%. Şi da, Smith a jucat bine şi sunt de acord cu efortul pentru accentul mai degrabă nigeriano-american, aş spune :)