vineri, 4 martie 2016

Just sayin'...

Spuneam ceva mai devreme de noile Dosare X. Până acum au fost aşa şi aşa. Încă nu îmi dau seama dacă într-adevăr e vina episoadelor sau dacă eu nu mai sunt atât de prins de ele cum eram pe vremea seriei "originale".
Pe de altă parte însă, 11.22.63 este o mini-serie bazată pe romanul cu acelaşi titlu al lui King. Stephen King, bineînţeles. Romanul mi-a plăcut şi am începu să urmăresc primul episod televizat cu o uşoară reţinere. Mă aşteptam ca ecranizarea să strice "gustul" cu care am rămas în urma lecturii. Dar nu e cazul. După primele trei episoade, le aştept cu nerăbdare pe următoarele.
Dacă vreţi să ştiţi ce se întâmplă când călătoreşti în trecut cu scopul de a împiedica asasinarea lui JFK şi descoperi că trecutul se opune schimbării într-un mod mult mai activ decât te aşteptai... Urmăriţi serialul, apoi citiţi cartea. Sau invers.

2 comentarii:

Elena B. spunea...

În paralel nu recomanzi?

fallen spunea...

Nu. In primul rand recomand cartea, normal. E maaare si cu muuuulte pagini, dar se citeste repede, ca te prinde actiunea. Pentru o varianta mai rapida, filmul. Serialul, adica. Insa doar dupa aparitia tuturor episoadelor, ca asa, cu pauza de o saptamana intre ele, nu e prea fain.