miercuri, 6 ianuarie 2010

Să sparg gheaţa

Mda... Despre ce să scriu eu în primul articol pe anul ăsta? Despre cum s-au scumpit ţigările? Chiar, trebe să fac un calcul să văd câte pachete de ţigări echivalează cu un yaht, că ăstea cică s-au ieftinit. Şi cum în fiecare lună hop, câte un curcubeu de coduri de inundaţii, până la urmă cred că un yaht o să fie o investiţie înţeleaptă pe termen lung.
Nuuu, nu e interesant. Să scriu despre sărbătorile care au trecut? Nimic demn de reţinut nici aici, poate cu excepţia faptului că într-un moment în care Grim (ar trebui s-o cunoaşteţi deja :)) era cuprinsă de febra de a roade orice, a început să roadă dopul şampaniei nedesfăcute. Am observat la timp şi am intervenit (nu fără să mă întreb dacă ar fi reuşit până la urmă să scoată dopul ăla atât de apetisant).
Despre ultimele filme? N-am chef. Nici despre cărţi, sau muzică, sau jocuri.
Până mă voi decide asupra unui subiect cât de cât "prezentabil", nu mai scriu nimic.

Niciun comentariu: