miercuri, 30 decembrie 2009

S-o dus şi ăsta

Adică anul. De fapt se duce numai mâine, dar cu siguranţă nu o să am nici chef, nici timp de scris p-acilea. Timp aş avea, dacă stau să mă gândesc, dar chef nuuuu.
Personal mă bucur că se termină. A fost un an nasol per total general, şi trag speranţe că anul viitor o să fie ceva mai blând, măcar în unele privinţe.
Lecţii învăţate: Doamne, fereşte-mă de duşmani, că de prieteni mă feresc singur; pe cine nu laşi să moară nu te lasă să trăieşti; şi o lecţie la care mai lucrez, deşi mă zbat contra naturii, e cea care spune că sunt momente în care raţiunea e musai să domine sentimentele, că altfel e de rău.
Părţi bune: au fost şi din ăstea, nu mă plâng, dar matematic vorbind procentajul e în defavoarea lor.
Dorinţă pentru noul an: nimic poetic, nimic abstract, niciun ţel de neatins. Vreau bibliotecă. Rectific: rafturi pe care să pot aşeza cărţile cazate pe dulap, în debara, în lada canapelei şi în alte spaţii cărora le-am putut schimba destinaţia iniţială.
Na hai c-ajunge, ne-auzim la anu...
An Nou fericit şi La Mulţi Ani!

Niciun comentariu: