sâmbătă, 27 martie 2010

Progresul continuă

O să spuneţi că am devenit obsedat, iar eu o să neg cu înverşunare şi o să vă explic că sunt doar nişte coincidenţe. Am început iar să mă leg de subtitrări aiurea, dar nu din vreo obsesie, ci doar pentru că unele dintre ele sunt deranjante sau pur şi simplu tâmpite de-a dreptul. Ultima perlă am preluat-o tot de pe - coincidenţă, vă spuneam - AXN, dintr-un episod CSI. Cică victima fusese împuşcată în osul deltoid. M-a luat durerea în muşchiul creier când am văzut asta. Deltoidul a fost, este şi sper că va rămâne în continuare muşchi.
Deocamdată atât, că mă pregătesc pentru o postare mai serioasă şi încă nu am terminat documentaţia. Pot doar să vă spun, ca să nu muriţi de curiozitate până la apariţia respectivei postări, că am de gând să scriu despre medicina alternativă. Despre unele terapii alternative, mai exact.

3 comentarii:

koma spunea...

http://wiki.answers.com/Q/Where_is_the_bone_deltoid_located

chiar am mai digerat un episod CSI(printre putinele serii care mi-au scapat)

fallen spunea...

Daca am urmat corect linkul, the question remained unaswered. Nici nu ma mir. Si daca e sa ramanem in sfera wiki, http://en.wikipedia.org/wiki/Deltoid_muscle. Cu poze cu tot :)

fallen spunea...

PS. Intr-adevar, exista si o tuberozitate deltoida, pe care se insera un capat al muschiului deltoid (cred ca e vorba de capatul distal), insa nici asa nu putem vorbi de os deltoid.