vineri, 16 iulie 2010

Caaaaald....

V-am spus că o să vină canicula. Nu m-aţi crezut, că pe vremea prognozei mele era nebunie cu curcubeul de coduri de inundaţii. Las' că avem acum 35 de grade, în creştere. Aici, cel puţin.
Consecinţa directă e că mă scurg încet sub scaun,dar fac eforturi să rezist eroic. Până una alta, să vă spun încă o traducere simpatică (a se citi "de tot râsul"): e vorba de celebrii US Marines, iar personajul din film (nu contează care) îşi arată la un moment dat tatuajul cu Marines şi spune plin de mândrie: "Semper fi!". Ei, ghiciţi cum a fost tradus? Nu aveţi cum, aşa că vă spun eu: "Simplifică!".
Mai bine aţi simplifica voi ăştia de pe la diverse televiziuni schema de personal, umblând pe la traducători, corectori şi ce mai aveţi pe acolo. Sau măcar testaţi-i înainte de angajare, ce ziceţi?
Vă las, îi musai să merg să mă hidratez...

Niciun comentariu: