vineri, 4 februarie 2011

Logic

Dacă sunt rugaţi să aibă o opinie, indiferent de subiect şi de cunoaşterea acestuia, românii se împart în trei categorii mari şi late: radicalii situaţi la poluri opuse şi câţiva moderaţi, care încearcă să împace şi capra şi varza, dar sunt înjuraţi şi de capră, şi de varză. Aceeaşi situaţie se regăseşte şi în privinţa "manelizării" ţării, corelată cu ridicarea la rang de vedetă a te miri ce indivizi care de obicei sunt atât de "cu nevoi speciale" (exprimare elegantă), încât e musai să fie băgaţi "pe sticlă", să se minuneze lumea. Pe de altă parte, tot pe "sticlă" se susţine că se iau măsuri împotriva fenomenului. E ok, pentru rating trebuie să acoperi cât mai multe categorii sociale, de la intelectuali la analfabeţi. Însă ar trebui să existe undeva o limită, fie ea şi nescrisă şi impusă doar de bun simţ. De ce această introducere? Pentru că nu înţeleg de ce o companie serioasă de băuturi răcoritoare s-a simţit nevoită să folosească în ultimul ei spot publicitar de-acum celebra (din păcate) frază "Ori suntem la promoţie, ori nu mai suntem", parafrazându-l astfel pe de-acum celebrul (tot din păcate şi inexplicabil) pervers de la Târgu-Ocna, sau de unde naiba e.
Dacă tot s-a ajuns în faza asta, bănuiesc că nu trebuie să mai aştept mult timp pentru a vedea bannere cu "super promoţie care este" şi cu "oferte făăărăăă nuuuumăăăăr".

2 comentarii:

Anonim spunea...

O sa imi citez elevii aici:
"Nu stiu d'astea!"
C

fallen spunea...

Oooo, cum am putut uita de asta? :)