luni, 28 februarie 2011

Surprize

Aşa, ca fapt divers, nu m-a surprins mai deloc faptul că senzaţionala ştire a divorţului Monica-Iri a eclipsat aproape complet alte chestii mărunte de genul Libia (ce naiba, ăia îs departe, dar Monica e aici), scandalul vămilor (asta e chiar distractiv, s-au pus mass mediile pe treaba asta de parcă până acum nu se ştia de fenomen. Nu că nu se ştia, nici măcar nu exista aşa ceva!) sau gerul şi nămeţii de prin ţară. Mă rog, fiecare cu durerea lui.
Surpriza mult mai semnificativă, fiind personală, este că vinerea trecută, într-o altă zi agonizant de obositoare la serviciul ăla de care vă povesteam că nu prea îl suport, am primit un telefon în urma căruia vă pot anunţa că de azi am un nou loc de muncă; mai bine plătit (în comparaţie cu anteriorul, însă nu vă gândiţi la sume impresionante că nu e cazul), mai aproape de domiciliu, cu program mai normal... numai beneficii. Sper doar să nu se schimbe atmosfera după câteva zile.
O altă surpriză, mai măruntă, însă foarte plăcută, este că azi am fost anunţat că am câştigat (din nou) o carte la un concurs organizat de Simona Tache pe blogul ei roz. Dacă aş avea norocul ăsta şi la loto... :)

Niciun comentariu: