duminică, 4 septembrie 2011

... and a warm "Welcome back" to myself


Eh, nu e mare lucru, am lipsit şi eu aproape două luni. Sper că cei maxim 3 cititori (probabili) care mai cădeau din întâmplare pe aici nu mi-au simţit lipsa. Nu supărător de mult, cel puţin.
Buuuun... în intervalul ăsta de timp s-au întâmplat o grămadă de lucruri, da' nu am de gând să fac retrospectiva verii. Aşadar, o luăm încet, pas cu pas, aproape de la zero.
Şi deoarece consider această postare un fel de "încălzire", mă opresc aici, nu înainte de a v-o arăta şi pe Grim, că poate de ea v-a fost mai dor :)
Hai că ne auzim în curând !

4 comentarii:

Anonim spunea...

Welcome back! You've been missed, don't be modest!
Had I known about the dog, I would have missed it, too. Smart looking puppy.
C

fallen spunea...

Well, thank you.
The dog said thanks too, she is smart indeed. Sometimes more than me :)

nevershoutnever spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
nevershoutnever spunea...

E ADORABILA!!! Cu 'a warm welcome' m-ai trimis instant la WELCOME TO ST. TROPEZ. Mai exact "Give a warm welcome for heavy weight rap champion B smooth" versul:))