luni, 26 septembrie 2011

Încă o chestie bifată

Ca de multe alte ori, deoarece nu mă învăţ minte, am lăsat o chestie pe ultima sută de metri, ce zic eu sută, pe ultimii 50 de cm mai exact, aşa că în ultimele două săptămâni am băgat tare pe recuperare. Am reuşit, asta contează. Deci, am mai tradus o carte. Nu mă întrebaţi care şi unde o găsiţi, deoarece a fost un serviciu făcut unui prieten. Ceva manual tehnic, it was sooo booooring, probabil de aia am şi evitat să o încep, şi dup-aia am evitat să continui :)Dar promisiunea e promisiune.
Voi cu ce vă mai lăudaţi acum, că sezonul estival oficial s-a cam terminat?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Work, work, work and...oh, some more work (and a bit of fun - at least for sanity's sake:)
C

fallen spunea...

So true... the only thing I need is that bit of fun. It seems I lost it somewhere...

nevershoutnever spunea...

All you need is KARAOKE!! :))

fallen spunea...

Karaoke? Asta ar fi distractiv într-adevăr pentru cei care m-ar asculta :)))