marți, 5 ianuarie 2016

De ianuarie

Din motive de lene, bilanţul anului 2015 apare în ianuarie 2016, dar nu consider că e prea târziu.
În linii mari, a fost un an cu bune şi cu rele, şi încerc să fiu obiectiv şi să nu defavorizez niciuna dintre aceste două categorii.
Profesional, am avut un start ezitant, un avânt oarecum semnificativ cam de pe la jumatea anului, dar care a început apoi încet-încet să se diminueze, şi nu (doar) din vina mea, şi apoi din nou o rază de lumină în ultimele zile ale lunii decembrie. Asta nu se ia în considerare deocamdată, e prea devreme să mă pronunţ.
Pe plan personal... nişte cărţi citite, nişte bloguri (două) reluate, nişte filme văzute (serialul Banshee ocupă un loc de cinste în top), câteva desene reuşite, ţinând cont de anii de pauză în care nu am tras nici măcar o linie... Nu a fost rău, dar era loc de ceva mai bine şi/sau mai mult.
Pe plan şi mai personal, să zic aşa, anul a început cu o notă de trei, cu indulgenţă, şi s-a terminat cu un zece plus cu steluţă. Sper ca anul ăsta să fie în întregime sub influenţa notei zece. Sau unşpe, de ce nu?!
Aşa, ca un fel de medie, a fost un an de un şapte pe opt, cred. Nu a fost cu siguranţă un an perfect, dar am avut şi perioade mai rele de-atât. Aşa cum a fost, a trecut.
Anul acesta în schimb... Am aşteptări. Am planuri, am scopuri, am dorinţe, am obiective... Şi ar fi super să reuşesc în toate. Măcar în toate cele importante.
Ceea ce vă doresc şi vouă :)

2 comentarii:

Elena B. spunea...

Pentru restul vieții, nu doar pentru noul an: „Lumea face loc persoanei care știe exact unde merge.” Ralph Valdo Emerson (1803-1882)

fallen spunea...

Stiu exact unde merg, daca as sti exact si PE unde, ar fi ideal!