luni, 19 mai 2008

Habar nu am

Se pare ca lipsa de antrenament din ultima perioada isi spune cuvantul. Sau am alte ganduri pe moment. Ca nu am mai reusit sa fiu impresionat nici de cicloane Myanmar, nici de cutremure made in China, nici de tampeniile noastre, electorale, fotbalistice sau de alta natura, (avem de unde alege...), si nici macar de vremea calda. Ieri a fost o furtuna teribila pe aici, iar azi termometrele stradale aratau 29-30 grade. Celsius, of course. Asa ca astept cu nerabdare sa imi vina iar inspiratia blogeristica, insa pana atunci, conform celor spuse anterior, dau semne de viata ca sa nu fiti ingrijorati (de parca ati fi fost...dar ma simt si eu important in felul asta). So, see you tomorrow.
PS Ba mi-a placut ceva. Felul in care Einstein a facut rost de teoria relativitatii, descris intr-un episod din Family Guy. Foarte tare. Recomand cu caldura, cu toate ca e difuzat la o ora cam ciudata, mai exact in jurul orei 1 a.m., pe TVR 2.

Niciun comentariu: