vineri, 30 mai 2008

Still goin' on

Ma refer la scanari, virusi etc. Fac orice sa scap de reinstalare de Windows, dar tot acolo voi ajunge, probabil in weekend. Deocamdata, vorba romanului, merge si-asa.
Tot din categoria vesti nasoale: se termina sezonul 2 House si sezonul 3 Lost. Alta tura de asteptare...pana nu stiu cand...probabil pana cand voi uita finalul acestor sezoane, si nu o sa mai inteleg nimic din cele noi.
Veste buna - pentru mine -: in sfarsit, joc Stalker. Alta veste buna, tot pentru mine: vin caldurile. Sau canicula, sau temperaturile ridicate. Imi place!
Veste neutra: aaa...nu-mi vine niciuna in minte.
Veste de interes national (:))))) - vezi blogu' lu' Gabi. Ce sa zic, chestie de perspectiva:)
Na, va las, ca tocmai am terminat de scanat a zecea oara cu al zecelea program, sa vad asta ce a mai gasit... Dar revin.

4 comentarii:

Adrian spunea...

Unde se termina sezonul 3 din Lost? Pe AXN?
Am observat ca esti cu ochii pe AXN ca pe butelie. Si pe buna dreptate ca dau seriale destul de ok si nu trebuie sa astepti miezul noptii sa le vezi.
In fine... sezonul 4 e pe net. Tocmai ce am vazut ultimul episod zilele astea. Te cam &*#$ de cap. Nu de alta, dar nu ar fi Lost daca ar fi altfel.
Eu zic sa pui mana pe torrentzele ca pana astepti sa apara la tv imbatranesti. :-D
Dar poate ca nu te deranjeaza asteptatul.

fallen spunea...

Da, pe AXN, si da, ma uit din cauza serialelor. Tot aici a fost si House, si CSI...Dar nu ma limitez doar la el. M-am gandit si la torente, dar sunt mai comod si astept ca vreun prieten sa-mi spuna ca are el sezonul patru si mi-l da si mie:)

Adrian spunea...

pai pasiunea ar trebui sa invinga comoditatea.
plus ca din proprie experienta, e mai ok copiatul episod cu episod, ca daca ai toata seria, 14 ore sigur nu te dezlipesti de monitor (da, din pacate numai 14 episoade in seria 4...damn!)

fallen spunea...

Rezolvat:)