joi, 21 august 2008

Iar haotice - din cauza caldurii, probabil...

Asaaa... S-au cam adunat, de nu stiu de unde sa incep. Hai cu alea mai scurte prima data. Am reusit sa vad finala de sarituri in apa de la JO. Wonderful. Mi-am facut de cap si mi-am dezechilibrat complet bugetul pe urmatoarele 2 saptamani, cumparand trei carti. Dar ma simt ok. Am vazut in centru ceea ce as numi care alegorice, din flori. Interesant, dar nu chiar ceea ce ma asteptam. Am facut un drum Oradea-Cluj si retur. Cluju' tot fain o ramas, insa soferii - de pe tot traseul - parca si-au cumparat toti permisele. Pentru majoritatea, se pare ca semnalizarea schimbarii directiei de mers e o superstitie, in schimb se simt obligati sa bage viteza cat incape. Pe frigiderul unui magazin era scris cu markeru' "Ioana Zovoranul". O fi vreun fan al mult mai celebrei Oana? Dupa grafie, probabil.
Una mai profunda acum. Am avut o discutie cu un amic, si am ajuns la subiecte din alea mai serioase, amicu' asta a mei intrebandu-ma la un moment dat ce am facut eu pentru tara asta. Raspunsul reflex a fost "armata", raspuns urmat de intrebarea mea, dar tara ce a facut pentru mine? Ehei, nu pot - si nu are rost - sa comprim aici urmatoarea ora de disputa. Cu ce nu am fost de acord a fost afirmatia lui, conform careia el si-a exprimat recunostinta fata de patrie publicand un volum de versuri. Hmmm... nu minimalizez importanta poeziei, insa eu nu am auzit de volumul lui, iar parerea mea este ca poti face afirmatia asta cand esti recunoscut la nivel national macar, fie si intr-un cerc restrans de cunoscatori sau pasionati. Nefiind cazul, consider ca nu a fost nimic altceva decat o lauda asezonata cu o criza mica de megalomanie. Daca aveti cumva alta parere, nu va abtineti...

2 comentarii:

Ita spunea...

multumesc ptr la multi ani :):*

fallen spunea...

cu placere, si la anu'! :)