vineri, 8 august 2008

Part 2: bureaucracy strikes back

Pe scurt, ca sa nu va plictisesc, treaba sta cam asa: mergi dimineata, stai la un ghiseu pentru un formular pe care apoi il depui la un alt ghiseu, unde afli ca trebuie sa platesti o taxa/contravaloare/timbru fiscal, la un al treilea ghiseu, apoi trebuie sa revii la primul ghiseu, insa doar a doua zi. A doua zi, iei adeverinta, mergi in celalalt capat al orasului, stai din nou la coada in fata usii careia incepi sa ii cunosti deja toate crapaturile, intri si dai peste schema deja cunoscuta: primesti o foaie, mergi la alt ghiseu, iti ia foaia, primesti o chitanta, cu care mergi la casierie, platesti, revii la prima camera, intri fara sa mai stai la coada, ti se elibereaza un alt formular, cu care mergi la o alta camera pentru a primi o semnatura, revii - e exasperant, asa-i? - la prima camera, intri din nou fara a mai sta la coada si in sfarsit primesti nenorocita aia de adeverinta.
Cireasa de pe tort, in cazul meu, a fost urmatoarea: deoarece eram deja in starea de "mi se rupe, nu mai am nervi sa ma enervez", cu pretioasa adeverinta hotarasc sa finalizez procesul si sa mai strabat juma' de oras pana la contabil, sa stiu ca am terminat treaba. Ajung si ii spun cu ultimele puteri, dar cu zambetul celui victorios: "Am adus adeverinta de la CAS!". "De la CAS? Aaa,scuza-ma, am gresit, de la CJP trebuia sa aduci...". Am luat adeverinta si m-am oprit pe prima terasa, sa beau un suc rece, o cafea si sa fumez trei tigari...

Niciun comentariu: