duminică, 14 septembrie 2008

Chestie personala. Puteti sa o ignorati.

O fericita coincidenta a facut ca ieri sa aud ca se vor lua masuri in privinta masinilor de care ma legam in postul anterior. Ma bucura sa vad ca nu am fost singurul care a observat fenomenul.
In alta ordine de idei, m-as descrie drept un om care nu isi exteriorizeaza sentimentele, cel putin nu la nivelul cerut de "publicul larg". Am observat in anumite ocazii cum cei din jurul meu nu erau convinsi ca sufar daca nu ma tavaleam pe jos de plans, sau ca nu ma bucur suficient daca nu rad cu lacrimi in timp ce execut dansul victoriei. Nu consider ca trairile mele interne trebuie musai transformate in spectacol pentru ceilalti, indiferent de intensitatea lor. La urma urmei, as putea sa-mi smulg parul din cap spre satisfactia multimii, in timp ce m-as gandi ca as fuma o tigara. Ar fi mai corect asa? So, celor vizati le recomand serviciile unor bocitoare profesioniste, sau, dupa caz, clovni sau comici cu mimici expresive. Si mai putine comentarii superficiale. Da, asta va fi greu de realizat, superficialitatea comentariilor se trage din gandirea superficiala, iar asta nu se trateaza atat de usor. Dar imi fac si eu datoria si ma descarc putin.

2 comentarii:

Adrian spunea...

uuu, asta e asa, cu substrat si la tinta. anumite persoane sunt vizate, dar nu le dam numele ca se stiu ele, si poate mai nimerim si altele care se simt pe parcurs.

da, am scris si eu de-astea candva. si poate o sa mai repet figura. prinde bine pe moment, sa te descarci un pic...

anyway, de acord. plus ca fiecare e diferit, daca ne-am manifesta cu totii la fel ar fi ca la balamuc. ca sa nu mai vorbim de monotonie.
asa ca, fiecare cum se simte bine. oricum cine vrea si are ochi, vede orice manifestare de sentimente, si fara sa te urci pe varful blocului cu o porta-voce.

fallen spunea...

Corect, merci pentru intelegere.