miercuri, 24 septembrie 2008

Placerea transportului in comun

Datorita unor circumstante (era sa zic agravante) mai speciale, in ultimele doua-trei saptamani am fost nevoit sa circul destul de mult cu tramvaiul. Ca sa-mi mai treaca timpul pe parcursul celor circa 20 de minute/calatorie, fac ce imi place sa fac, si anume casc ochii si urechile. Am inceput sa recunosc controlorii "dupa vorba, dupa mers", dar nu asta e interesant, ci faptul ca poti vedea si auzi o gramada de chestiute simpatice, ciudate etc. Sa ma explic: poti vedea dimineata la 7 o tipa in tricou, cu toate ca afara erau vreo 10 grade. Si nu parea afectata de frig, dar deloc. Poti vedea un tip care asculta muzica la walkman. Nu la telefonul cu acelasi nume, ci la din acela cu casete (remember?). Poti vedea in masina oprita alaturi, asteptand sa se faca semaforul verde, o alta tipa care in mod evident "traia" piesa pe care o asculta, cu gesturi, cu mimica si cu cantat cu voce tare. Poti auzi o gramada de informatii utile, incepand cu preturile din piete (pensionarii), trecand prin discutii de genul "proful ala e de treaba, celalalt e o scarba" (elevi din toate generatiile) si ajungand chiar si la sfaturi practice din domeniul IT, date prin telefon de un tip care parea ca se pricepe. Asta in timp ce, mai ales dimineata, poti citi cate un ziar deschis de cel/cea care sta in fata ta:). Una peste alta, nu e chiar atat de rau...

4 comentarii:

Asibaris spunea...

Amândoi suntem pe aceeaşi lungime de undă, nu al meu mai simpatic decât al tău. :)))
Îmi place tonul uşor frapat şi, în acelaşi timp, sec (eu aşa mi-l imaginez) cu care ne povesteşti "păţăniile" tale. :))

Asibaris spunea...

PS: ai noroc că scrii bine şi într-un mod plăcut, altfel erai de neiertat pentru că nu ne pui şi un background acustic. :)

fallen spunea...

Tonul este intr-adevar sec, ma bucur ca la unii le si place. Oricum, multumesc pentru compliment. Cat despre backgroundul acustic, am scris undeva, chiar la inceput, ca e suficient sa va stresez cu ideile si opiniile uneori mult prea subiective, nu consider necesar sa va impun si piese care imi plac. Decat in cazuri extreme. Si nu a fost cazul, pana acum.

Asibaris spunea...

Dar nimeni nu se gândeşte la "melodii impuse".
Eu mă gândeam mai mult la un fel de monstre din ceea ce ai tu de oferit din punctul ăsta de vedere. :)
Părerea mea este că muzica vorbeşte foarte mult despre un om..