miercuri, 11 noiembrie 2009

Confuz

Am început ziua relativ bine, dar am devenit rapid confuz după cinci minute de la părăsirea confortului camerei mele (afară e o vreme teribilă, cu ploaie rece şi vânt care ţi-o aruncă - ploaia - în faţă). De curiozitate, mă uit la cele două termometre stradale amplasate la circa 50 m unul faţă de celălalt, de o parte şi de alta a rondoului unui sens giratoriu. Bun, unul indica 0,5 grade C, iar celălalt 6,1. Hmm...clar, m-am repezit pe partea aia mai călduroasă, dar degeaba, nu am simţit nicio diferenţă.
Nu-i nimic, ajung şi eu să răsfoiesc presa rapid, odată cu cafeaua de dimineaţă. Confuzia mi se adânceşte când citesc că "renumitul savant X va părăsi ieri postul deţinut etc." Uau, păi predicţii despre trecut ştiu şi eu să fac! De exemplu, vă pot spune că ieri nu va ploua atât de puternic :)))
Aştept cu nerăbdare continuarea, ziua se anunţă promiţătoare.

Niciun comentariu: