miercuri, 25 noiembrie 2009

Irascibil

Mda, sunt irascibil, şi frustrat. Şi asta deoarece din motive misterioase au început să îmi vină tot felul de idei care ar trebui transpuse fie în vreo formă vizuală, desen, foto, colaj sau ce mai ştiţi voi, fie cel puţin în cuvinte. Însă nu pot, pentru că nu ştiu să desenez într-atât de bine, nu am aproape deloc habar despre arta fotografiei, iar în cuvinte nu mă descurc suficient de bine. Clar, vina îmi aparţine în totalitate, iar soluţia ar fi să nu mai am idei trăsnite, sau să învăţ să le transpun în realitate. Însă ideile keep coming, de învăţat durează... aşadar, sunt irascibil.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mă-ntreb, oare de ce te limitezi numai la modalităţile acestea de a transpune ideile-ţi? :-)

fallen spunea...

Pai, sunt deschis la sugestii:)

Anonim spunea...

Păi, de exemplu: plastilină! :D
Uhm, mă gândeam mai demult cum ar fi să modelez sticle din plastic cu bricheta, chibritul, focul, mă rog, şi apoi să le îmbin, reîmbin, combin şi recombin până îmi iese ceva fain. :D Ţin să menţionez că nu am încercat încă.
Nisip, pietre, prafuri, chestii care le găseşti prin casă. Nu ştiu. Gunoaie.. :D Văd că e foarte trendy. :))
Hai că prea ţi-am dat totul mură-n gură. :))

fallen spunea...

Mda, nu sunt sugestii rele... Mersi pentru "mure". Voi anunta rezultatele pe masura ce acestea vor aparea.