vineri, 27 noiembrie 2009

Nu mai vreau politici

M-am saturat pana peste cap de alegeri. Si de politica. De aia luasem hotararea sa nici nu mai atac subiecte pe tema, dar nu ma pot abtine. Pentru ca lucrez, deci sunt in contact cu oameni, deci care oameni nu au alta treaba decat sa despice firul in o mie toata ziua. Si cand ii aud ca pe vremea lu' Iliescu Doaaaamne, ce bine era, si ca Basescu nu-i bun de nimic, si ca trebuie schimbare si multe alte cugetari profunde, toate venite de la persoane care spun ca, citez: "...salariul mediu pe tara e mai mare in Bucuresti decat aici" (ati prins ideea, da?), imi vine sa caut munci prestate la domiciliu, ca acolo unica sursa de tampenii ar fi televizorul, dar pe ala il opresc cand vrea muschii mei, na!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ai fost la vot? :))

fallen spunea...

Da, la naiba :))) Iti dai seama ca la turul 2 e absolut necesar sa ma prezint :)))

Anonim spunea...

Of, în puii mei :)).

Eu am fost doar cu cartea de alegator şi, după două ore de stat la coadă şi-n frig pentru a pune afurisita de ştampilă, primesc un mesaj revelator "S-a anunţat prin media că nu se poate vota numai cu cartea de alegător." Nu ştiu dacă mai e cazul să-ţi spun cât am înjurat şi câţi nervi mi-am făcut că, deh, vrei să faci un bine pe de-o parte(sau un soi de.. sau, mă rog, vrei să te joci de-a cetăţeanul model) şi găseşti rău pe cealaltă parte.

Eh, mă rog, a trecut. :D Deşi am promis solemn că mai bine mă arunci (sau mă arunc) de pe bloc decât să-mi pun ştampila pe Băsescu sau Geoană, m-am râzgândit şi am zis că mai bine mă prezint şi la turul 2 (chiar dacă, din punct de vedere matematic, prezenţa sau absenţa mea este egală cu zero).

Văleu, hai că tac! :D

fallen spunea...

Nu nu nu, continua te rog! :) Nu de altceva, dar intri in detalii pe care eu numai ce spuneam ca nu ma simt in stare sa le scriu, din motive de lene/lehamite/altele din aceasta categorie.
La turul 2... ma bazez pe principiul "mic cu mic mare se face". Insa e adevarat ca ma astept la surprize. De orice natura.

Anonim spunea...

Păi cine scrie blogul ăsta? Eu sau tu? :))
Of, lenosule! :P

Nu ştiu la ce să mă aştept din turul 2. În orice caz, la niciun soi de surpriză. Dacă iese Băsescu, nu m-aş mira de prostia poporului, dacă iese Geoană tot nu m-aş mira că, nah, de unde să alegi!? După cum spuneam, n-ar fi nicio surpriză.

Haide, măi. E mişto să te preocupi şi tu de lucruri normale. Însă până la un punct. "Normalitatea"-mi dă dureri de cap de cele mai multe ori. O fi tocmai pentru că e atât de simplă, sau ar trebui să fie. Sau nu mai ştiu. Aberez.

Noapte bună!/Bună dimineaţa!