miercuri, 4 august 2010

Impresii

După o ploaie uşurică, de vară, care a făcut aerul respirabil în timp ce m-a udat până la piele în drum spre muncă, am aflat că din varii motive fără importanţă azi va trebui să ţin locul unei colege care se ocupă cu ceea ce s-ar numi relaţii cu publicul. După primele două ore jumate şi aproximativ 50 de clienţi, simţeam cum mi se scurtcircuitează neuronii pe rând. După o altă oră, am reuşit să trec pe pilot automat. Mi s-a confirmat faptul că nu sunt făcut pentru aşa ceva. Nu, nu mă enervez şi nici nu vorbesc urât cu stimatul public. În schimb mă mir continuu de întrebările pe care le pun oamenii. Temă pentru o altă postare.
Între timp, am realizat alături de ceilalţi colegi clasamentul celor mai tâmpite/enervante/idioate clipuri publicitare care rulează zilele ăstea pe la TV: detaşat pe primul loc s-a situat "Eeeeeee...seminţe". Într-adevăr, e extrem de dificil să faci diferenţa între seminţe, pufuleţi şi floricele, chiar şi legat la ochi. Pe locul doi, cu majoritate de voturi, reclama care ne face să ne întrebăm cine cu cine face banking. Nu mă interesează absolut deloc. Pentru locul trei, voturile au fost destul de împărţite, însă locul trei pentru mine este ocupat tot de iiiiiiiiii, pufuleţi, damn it!

Niciun comentariu: