joi, 19 august 2010

Update

Ce-am mai făcut eu zilele ăstea, în afara faptului că număr căte zile mai sunt până la miniconcediul de o săptămână...
Încercând să acopăr mai multe domenii de interes, ar fi cam aşa: am ascultat ultimele albume Apocalyptica şi Kataclysm (sunt gusturile mele, nu săriţi); am citit Duma Key, de Stephen King (bună); am jucat Splinter Cell Conviction (ultimul joc dn serie, e OK dar încă nu mi-am format o părere finală, cu argumente pro şi contra); am văzut Vampires Suck, film recomandat fanilor înfocaţi ai seriei Twilight, cu condiţia să aibă simţul umorului, strict necesar pentru a rezista imaginilor în care eroii lor adulaţi sunt ridiculizaţi la maxim.
Am reînceput să desenez, însă se simte pauza mult prea lungă, mâna nu mă ascultă aşa cum o făcea mai demult. E foarte probabil însă ca, după câteva zile de "antrenament", să pot realiza ceva mulţumitor, fără pretenţii de operă de artă. Caz în care voi risca şi voi posta aici rezultatul.
Cam asta ar fi în mare... În încheiere, pentru a vă lumina ziua, să ştiţi că "Toţi oamenii sunt buni" - proverb canibal :)

Niciun comentariu: