miercuri, 9 martie 2011

untitled

In primul rand, scriu de pe un PC care nu este proprietate personala si nu are setata optiunea pentru romana. Asadar, fara diacritice de data asta.
In al doilea rand, 1 Martie, 8 Martie, bla bla bla.
In al treilea rand, am reusit din nou sa nu fiu consecvent si sa scriu macar o data la doua-trei zile, insa asta s-a intamplat pentru ca am fost luat pe sus de alte probleme si amanam de pe o zi pe alta, pana azi.
In al patrulea si ultimul rand in aceasta postare, iar am vazut o treaba care m-a lasat pe ganduri. Nu mult, doar cateva momente, insa suficient incat sa ma determine sa va impartasesc patania. Cautam pe net acum cateva zile, pentru uz personal, un sistem periodic printabil in care sa apara cat mai multe detalii ale elementelor chimice. Gasesc unul potrivit, il printez, unul dintre colegii mei il vede si intreaba senin "ce ii asta?". "Sistemul periodic". "???". "Tabelul lui Mendeleeev...?". "???". "Tabelul cu elementele chimice, stii tu, oxigen, carbon...". "Aaaaa...chimie, am facut ceva in liceu, dar nu mi-a placut".
Bun. Nici mie nu mi-a placut chimia, nu in totalitate cel putin. Nici eu nu am facut liceu de profil. Insa sunt convins ca sistemul periodic, ca element vizual omniprezent chiar si in cele mai saracacios dotate scoli si licee, este usor de recunoscut. E ca si figurile de geometrie in spatiu aruncate in dulapul din spatele clasei sau ca structura dublu helix a ADN-ului. Chiar daca nu stii sa spui niciun detaliu, stii ce e. Asa credeam pana acum. Iar m-am inselat. Partea proasta e ca ma insel tot mai des.

Niciun comentariu: