miercuri, 16 martie 2011

Listă

Să vină odată primăvara şi vremea frumoasă - checked.
Să stau cât mai mult posibil departe de calculator, de preferinţă afară - checked (norocul căţelului, că el e cel mai câştigat din asta).
Să mă debarasez de o grămadă de site-uri la care am am avut la un moment dat motive să mă abonez - checked (parţial, dar am redus considerabil numărul lor).
Să evit astenia de primăvară - checked.
Să reduc şi mai mult tv-ul, mai exact obiceiul de a lăsa aparatul să meargă aşa, doar pentru fond sonor - checked (am trecut pe radio, e mai ok).
Să nu mă mai consum pentru orice chestie măruntă - checked.
PS. Treaba cu Japonia e dramatică, tragică, are influenţe la nivel mondial şi aşa mai departe, însă frecventele comparaţii cu ţara noastră nu îşi au rostul nici în contextul ăsta, nici în vreun alt context.

Niciun comentariu: