marți, 22 martie 2011

niuz

Printre cacofonia audiovizuala a (ex) familiei Columbeanu si senzationalele dezvaluiri ale Zavorancei reusesc sa ma tin la curent si cu ce mai fac japonezii, cum o mai duc libienii si nu in ultimul rand ce lucruri traznite mai fac romanii. Apropos de Columbeni, un om de presa, nu mai retin cine, spunea ca e normal sa se acorde atata atentie divortului unor celebritati, acest divort nefiind astfel subiect de tabloid. Pai nu tabloidele i-au facut celebri si pana acum? Sau poate am eu informatii incomplete, asadar cer lamuriri: pentru ce sunt celebri cei doi Columbeni?
Si o alta nelamurire. Boc sustine ca scandalul cu Severin aduce prejudicii imaginii tarii, ca apoi sa gaseasca si rezolvarea: Severin e din PSD, deci PSD-ul sa ia masurile de rigoare. Adica ce, tara asta e reprezentata exclusiv de PSD?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am vazut filmuletul cu cateii japonezi in care cel sanatos atrage atentia salvatorilor asupra celui ranit. Este singura stire care m-a emotionat pana la lacrimi.
In rest, nau niuz iz gud niuz :)
C

fallen spunea...

Da, am văzut şi eu scena respectivă şi am fost la fel de impresionat.
About the second part, se pare că nu avem noi norocul de a trăi într-o ţară cu nău niuz, aici niuzurile curg pe bandă rulantă :)