luni, 7 decembrie 2009

Impresii postelectorale

Scurt şi la obiect: incredibil. Atât despre asta.
Şi ca să răspund tuturor deodată, moşul ăsta Nicolae nu mi-a adus nimic, decât dacă putem considera cadou (că surpriză a fost) faptul că mi s-a defectat calculatorul. De tot. Aşa că e foarte probabil ca, pentru a închide cercul, moşul celălalt să îmi facă surpriza (mda...) inversă, adică repararea calculatorului (ceea ce implică şi ceva piese de schimb etc).
În concluzie, pot spune că pentru mine sărbătorile şi-au epuizat farmecul anul ăsta. Din punctul de vedere al cadourilor, vreau să spun.

2 comentarii:

Anonim spunea...

De ce crezi ca o sarbatoare inseamna in mod neaparat cadouri? O persoana draga alaturi poate sa faca mult mai mult decat un mos Nicolaie cu un sac de prostii in el... Si daca tot te "plangi" ca nu ai primit nimic... tu la randul tau cate cadouri ai oferit? :)

fallen spunea...

Hmmm...touche.
Insa explicatia ar semana mult cu o sesiune la psiholog, si prefer sa o evit, cel putin pe moment.
Ca sa raspund concret, totusi, da, ai perfecta dreptate. Mea culpa. Am bagat la cap si voi tine cont de asta de Craciun, ok?