luni, 21 decembrie 2009

... partea a 2-a, completare

Ca sa nu ma intind prea mult la vorba, deoarece se pare ca ma ia valul pe masura ce incep sa scriu despre aceasta tema, sar oarecum abrupt la concluzie. Invatamantul e la pamant, si nenumaratele modificari la modificari au incurcat si mai mult treaba in loc sa o imbunatateasca.
In incheiere, inca un exemplu recent: fata unei prietene de familie, eleva in clasa a treia, m-a rugat la un moment dat sa o ajut la o tema la stiintele naturii, deoarece era foarte confuza. I-am inteles si confuzia: tema era un exercitiu in care erau mai multe fotografii reprezentand jumatatile superioare ale catorva animale. Copiii trebuiau sa decupeze jumatatile inferioare, picioarele adica, si sa le lipeasca in locurile corespunzatoare. No big deal, insa problema era ca pozele cu picioare erau tiparite invers, in oglinda adica, astfel ca la unirea bucatilor de fotografii animalul avea in fata picioarele din spate si invers. De unde si confuzia.
Mi-a fost teama sa ma uit in continuare la manualul respectiv. De fapt, la orice alt manual.
Mai departe dezvoltati voi, daca (mai) aveti chef.
PS Scuze pentru lipsa diacriticelor, calculatorul meu refuza azi sa scrie in romana...

Niciun comentariu: