marți, 25 ianuarie 2011

R.I.P. Mira


19 septembrie 2010 - 25 ianuarie 2011

6 comentarii:

Anonim spunea...

:(
I guess there is sad story behind this picture...and it's such a cute puppy
C

fallen spunea...

Yes, the story is sad and implies a so called "animal lover" and a stupid accident, and I don't wanna talk about this from now on.

fallen spunea...

PS. Recomanda-mi te rog un dictionar tehnic en-ro accesibil daca stii!

Anonim spunea...

Nu prea am tangenta cu chestii tehnice, de aceea nu pot recomanda ceva cu certitudine, cea mai accesibila varianta insa e cel pe care poti sa-l descarci gratuit de aici:

http://www.scribd.com/doc/13106241/Dictionar-Tehnic-Englez-Roman

Daca nu merge, ti-l pot trimite, eu il am in computer.
Succes!
C

Anonim spunea...

Cat despre animalut, imi pare rau, si spun asta pt ca eu sunt cam fricoasa, m-au muscat de vreo 2 ori cainii maidanezi de la bloc si sfaturile "binevoitoare" au fost sa pun otrava, lucru care mi se pare revoltator. Uneori ma intreb cine sunt cu adevarat animalele...
C

fallen spunea...

Nu comentez despre maidanezi, inca nu am avut nepaceri de genul asta. Iar in Mira am investit trei luni, practic salvand-o, pentru a o da unei persoane care s-a dovedit a fi inconstienta, si nu voi mai repeta aceasta greseala. Noroc ca mama ei se afla si acum sub "aripa" mea, insa sincer am fost al naibii de trist ieri.
Multumesc pentru link, il voi incerca. Daca ceva nu merge, o sa te rog sa mi-l trimiti, dar te anunt eu maine despre asta.