marți, 3 iunie 2008

Dupa cum va spuneam...

...revin. Sunt o gramada de chestii pe care nu le inteleg sau/si cu care nu sunt de acord. Una dintre ele, cu care ma ciocnesc relativ des, sunt formulele alea spuse de complezenta, propozitii spuse automat, lipsite de continut. De exemplu, "bine, te sun eu si mai vorbim", fara nicio intentie de a suna intr-adevar. Sau "trec eu pe la tine zilele astea", "ne intalnim in weekendu' asta" etc. Eu, daca nu am de gand sa-mi sun interlocutorul, nici nu-i spun ca o sa o fac. Dupa cum, daca spun ca sun, surpriza! o sa sun! Ce e asa de greu in asta?
Una peste alta, mi-a luat ceva timp pana m-am obisnuit cu chestia asta, si inca nu m-am invatat minte complet, in consecinta fiind persoana care asteapta cateva zile un apel telefonic care nu mai vine, pana realizez ca nu are rost. E deranjant. Mai ales daca e vorba despre vreo problema mai importanta, nu doar stabilirea unei iesiri la o bere sau ceva de genul asta. Cam asta ar fi...

4 comentarii:

Adrian spunea...

Ma regasesc in ideile tale. Sunt perfect de acord.
Eu, unul, am inceput sa am reactii necontrolate la automatisme de genul "hai ca mai vorbim"... cu raspunsuri ironice "hai nu, zau?" sau un ras nelalocul lui, sau chestii de-astea. Bine, necontrolate mult spus. Mai degraba voit necontrolat, daca pot sa spun asa.
Dar serios, la inceput ma deranja mai ales la anumite persoane care foloseau formulele de genul in mod constant. Insa am inceput sa nu le bag in seama si le-am bagat la categoria "vorbe-n vant, multe sunt pe pamant..."
Mai greu e cu persoanele noi de la care nu stii la ce sa te astepti.
Dar te dumiresti rapid dupa cateva patanii.
Am patit-o si in facultate cu proiecte de grup, si cu planificari de mers in excursii si in fine, o groaza de chestii care mi se pareau mai serios stabilite dar in final nu a fost sa fie.
Poate luam si noi lucrurile prea in serios, poate nu o stim de gluma. Dar pana la urma sa iti masori un pic cuvintele tine un pic si de bunul simt.

fallen spunea...

Pai cam asta era si ideea, ca simtul umorului spun altii ca am, ba chiar prea mult, insa cand astepti raspunsuri la probleme presante, cum ar fi de exemplu rezultatul unui interviu pt job, parca numai sa razi nu iti vine. Prefer sa spun si sa mi se spuna adevarul in fata, si asta in urma experientelor personale; stiu, de obicei e cam nasol, insa economisesti o gramada de timp si nervi astfel.
PS Uite ca avem si lucruri in comun:)))

Adrian spunea...

acuma dau si eu cu bata-n balta...

era legat de comentariile de pe blogul lui cristi, la faza cu sunatul pentru 'interviu de graphic designer'?
sau era asa, ca observatie a unei experiente a n-spe "te sun eu si mai vorbim"?

fallen spunea...

Acum, ca ai pus problema asa, ambele variante sunt adevarate, insa articolul initial nu facea referire la Cristi. Intre timp, a ajuns sa fie valabil si pt el. Nu contest faptul ca este ocupat, insa daca nu ai timp, desemneaza un alt om pt treaba respectiva. Eram in aceeasi masura si interesat de job, si in cautarea unuia. Intre timp, am rezolvat treaba, asa ca a ramas doar curiozitatea, care trece si ea... Asta e.