duminică, 8 iunie 2008

Revenim la de-ale mele

Asa...a inceput fotbalul, microbistii sunt fericiti. Pana joaca Romania, dar cine stie, poate avem vreo surpriza placuta. Turul doi al alegerilor...nu vreau sa vorbesc despre asta. Noul loc de munca e prea nou pentru a putea spune ceva, de bine sau de rau. Deocamdata e ok.
Mai bine sa va spun despre o discutie din aia profunda, despre obiectivitate. Am participat ieri la un moment din ala cand un amic se plange/destainuie prietenilor si isi enumera problemele. Normal, prietenii iau atitudine si dau sfaturi sau isi exprima parerea, fiind, evident, obiectivi. Eu am ajuns la concluzia ca a fi obiectiv inseamna sa generalizezi, sa privesti problema asa cum ar face-o majoritatea oamenilor, dintr-o pozitie neutra. Dar atunci de ce parerile celor implicati in discutie nu coincid? Probabil pentu ca si notiunea de obiectivitate este privita si inteleasa subiectiv de fiecare in parte, nu? Deci, adio obiectivitate. Stiu, e incurcata treaba, am incercat sa o simplific cat am putut. Sper ca am fost destul de coerent. Ideea este ca de aceea prefer sa folosesc in astfel de ocazii formularea "din punctul meu de vedere" in loc de "obiectiv vorbind"...

Niciun comentariu: