duminică, 22 iunie 2008

Nu am scapat

Degeaba, cat timp va tine Euro, tot de fotbal se va vorbi; ce a fost, cum a fost, de ce a fost, ca nu am putut, ca nu am vrut, ca era culmea sa batem Olanda - vezi Rusia:))) - etc. M-a distrat scandalul din "culise", cu romanii prezentati - probabil a mia oara - drept burtosi cu lanturi de kilograme la gat, cunoasteti imaginea. Nu mai zic nimic despre asta, ca s-a implicat toata lumea in discutie. Dar fac o observatie. Poate gresesc, insa daca am vazut bine, dintre toti antrenorii echipelor de la Euro 08, doar Piturca al nostru aparea mandru pe marginea terenului imbracat in trening, ceilalti erau in cel mai rau caz la camasa si pantaloni. Comentati voi...

2 comentarii:

Adrian spunea...

sincer, despre fotbal... no comment. este chiar dincolo de cuvinte, as putea spune. e de domeniul gesturilor, si e cam greu sa ma exprim.

fallen spunea...

dude, pur si simplu m-a luat valul, asta era si ideea; calificati sau nu, tot gasim ce sa comentam...asta am facut si eu.