duminică, 8 iunie 2008

Nota pentru cel/cei cu pentagramele

Am observat cu surprindere ca ieri am avut 41 de vizite, ceea ce pentru blogul meu este un record absolut, traficul zilnic mediu situandu-se undeva pe la 4-5 vizite, uneori urcand pana pe la 9-10. Verificand cum sta treaba, am descoperit ca acest numar impresionant se datora cautarii de informatii despre pentagrame. Well, initial am vrut sa scriu un articol despre asta, ca sa nu ii dezamagesc pe cei care ajung aici. Insa este foaaarte mult de scris, asa ca recomand citirea articolului despre pentagrama pe Wikipedia. Articolul in engleza, deoarece cel in romana este mult mai scurt si contine foarte putine informatii. Sper ca v-am ajutat. Linkul este http://en.wikipedia.org/wiki/Pentagram. Daca doriti traducerea, totusi, lasati un mesaj pe-aici si facem treaba.

Niciun comentariu: