joi, 16 octombrie 2008

Hello everybody

Neee, nu am patit nimic de data asta. Pur si simplu mi-a fost lene sa scriu, ori m-am luat cu altele si am lasat evenimentele sa treaca asa, fara sa le comentez. Probabil ca evenimentele nu au apreciat asta:))), dar voi incerca sa nu se mai repete. In rezumat, e bine ca avem o toamna frumoasa, nu e bine ca nu prea am timp sa profit de ea; e bine ca iar am cumparat sase carti, nu e bine ca am ramas fara bani; si-n plus, acum trebuie sa-mi fac timp sa le si citesc. Da, sunt cu text, nu cu poze. E bine ca Utopium a luat un Ag si la Golden Drum, nu e bine ca nu a luat Au, si nu stiu daca e bine sau nu ca fac reclama unei fabrici de reclame...domnii de la Utopium, o bere, o incurajare, ceva? E bine ca inca nu s-a trecut la hainele de iarna:))) Nu e bine ca inca nu s-a trecut la hainele de iarna, deoarece am avut astfel ocazia sa vad o tipa fara complexe, care avea, fara exagerare, in jur de 100 kg, majoritatea adunate in talie si pe ...fese, si purta un pantalon de trening pe care scria cu litere mari si roz, normal, "babe". Poate "babe inside".... E bine ca am luat locul doi la concursul lui Adi, nu e bine ca nu am luat locul intai, si nu e bine nici ca locul doi nu primeste nimic... Ok, hai ca va zapacesc si mai tarziu, ca semn de viata ajunge articolul asta.

2 comentarii:

Cristian Ungur spunea...

Doamne-ajuta-ti! Ca-i bine...

fallen spunea...

na asa ziceam si eu...