sâmbătă, 25 octombrie 2008

Sa ne invatam profesorii...

...cu salarii mai mari.
Subiect de actualitate, majorarea asta cu 50%...cam mult!
Am avut si eu profesori, si buni, si rai. Sunt de acord ca merita o marire, chiar daca nu toti dintre ei...sa ne gandim la rezultatele examenelor de titularizare, de exemplu. O parte a banilor ar fi clar aruncata in vant.
Ar creste mult discrepanta, care deja exista, intre salariile debutantilor si cele ale universitarilor.
Marirea salariala nu garanteaza si marirea performantei, o chestie de care este in mod clar nevoie. Absolventi in serie de la mai toate facultatile, meditatii pentru copii de clasa a V-a etc., toate astea nu sunt oarecum ridicatoare de semne de intrebare?
Marirea salariala va putea fi onorata practic si peste cateva luni? Nu mai stiu in care an se indexasera pensiile, insa practic "nu erau bani"...
Nu ar fi normal ca salariile sa creasca cu procente mult mai mici, insa constant, daca economia permite? Mi se pare cert ca dupa aceasta aprobare, vor intra cei care deja stau la coada asta: asistentele medicale, functionarii, politistii, militarii, bugetarii intr-un cuvant.
Ar mai fi argumente, si pro, si contra, am citit unele scrise din punct de vedere politic, altele sustinute de termeni economici... Si am ajuns la concluzia ca nu stiu daca e bine sau e rau. Nici concluzia nu ma multumeste, ca e gri neutru. Dati-i voi nuante mai deschise sau mai inchise, daca stiti cum si vreti.

Niciun comentariu: