miercuri, 29 octombrie 2008

M-am speriat

Ca nu ma pot abtine si ma mananca sa scriu din cand in cand de Gigi (ar trebui sa-i gasesc vreun nume de cod, ceva). Su nu scriu de bine, ca nu am ce. Si il vad azi, butonand tv-ul, cum da furios cu piciorul intr-un ziar care scrisese ceva nasol despre el. Si, ghinionist cum ma stiu, parca vad cum printr-o festa a sortii da chiar peste nesemificativul meu blog, si se enerveaza si vine sa-mi traga vreun spit in calculator, si de unde bani de altul... si de bine, repet, nu am ce scrie despre el. Asa ca mai bine gata cu prostiile. Am sa scriu despre...altceva. Sau altcineva. Oricine altcineva.
De exemplu, voi stiti provenienta poreclelor prietenilor vostri? Nu ma refer la alea evidente, gen "scobitoare" sau "aragaz cu patru ochiuri", nici la cele autoimpuse, "Rambo", "Cobra, vipera mortii" sau alte eroisme exotice. Ca eu am un prieten a carui porecla este Cancer, si - Doamne fereste - nu are nicio legatura cu boala respectiva. Vreti si explicatia? Alta data, e o poveste interesanta de altfel, insa trebuie sa va stimulez interesul cumva.

Niciun comentariu: