vineri, 17 octombrie 2008

Interesant

Mi se pare interesant faptul ca nu reusim sa fim europeni sau mondiali cand e vorba de drumuri, salarii, pensii, sanatate, invatamant etc, in schimb devenim brusc europeni si mondiali cand economia mondiala trece printr-o criza care normal ca ne afecteaza (asta ne mai lipsea).
Mi se mai pare interesant sa ajung sa o vad pe Oana Zavoranu la Comisia de Cultura (voua nu va suna putin pleonastic?), precum si pe Becali in Parlament.
In aceste conditii, mi se pare foarte interesant ce naiba mai caut eu aici in tara? Ca si cu distractia asta, merge cat merge, dar te mai si saturi...
P.S. Total fara nicio legatura cu subiectul, eu stiam ca "Veni, Vidi, Vici" se traduce "Am venit, am vazut, am invins". Asa ca sa-mi fie cu iertare faptul ca am ras cu lacrimi vreo trei minute - record personal - cand am vazut scris pe ecran "Venii, vazui, invinsei". Sau trebuie sa ghicesc de unde era traducatorul? :)))

Niciun comentariu: