vineri, 31 octombrie 2008

Mi-am facut de cap. Si mai vreau.

Spontan si involuntar, e drept, dar mi-a iesit. Avand azi treaba prin centru, vad in parcare lume, scena, cineva canta... Trebuie sa vad ce e acolo, nu? Pai ce sa fie, niste propovaduitori ai bibliei veniti cu autocarul de prin Germania. Unul dintre ei a venit sa imi ureze bun venit, in english, of course, ca germana nu prea stiu... In fine, probabil ca era de datoria lui sa faca asta, Si imi vine mie sa-l intreb gingas "are you from Germany?". Omul zice, tot un zamet, ca da. La care eu, nesimtitul, ii zic "Oh, then, any news about Rammstein?". Omul zambeste, dar mecanic de data asta, imi spune politicos "Enjoy!" si pleaca la altcineva. Na, asa mi-a venit. Asta e, mi-am facut tara de ras.
Urmatoarea chestie e planificata saptamana viitoare, si face parte din categoria ad neconventional. O sa va spun despre ce e vorba, dar daca vad/aud/simt ca mi-ati furat ideea, I'll fuckin' sue you! Sa nu ziceti ca nu ati stiut! Asadar, voi merge cu un prieten, care mi-a spus de pe acum ca va trebui sa bea minim trei beri inainte, in fata reprezentantei Zapp, unde vom striga la unison "Whazzuuuuuuuup!". Sa vedem ce iese...
Mi-am adus aminte de spotul de la Cosmote, in care la un moment dat o tipa emo il intreaba pe un tip emo "Si, vin mai tarziu la tine sa stam pe intuneric?" My god, emo astia au ajuns de rasul lumii, zau asa. Sau sunt total gresit intelesi...Whatever.
Si sa inchei tot cu una care nu e deloc amuzanta, decat poate daca facem haz de necaz. Guvernul nostru s-a gandit (????) sa ia masuri pentru reintegrarea copiilor din centrele de plasament, si a avut o initiativa...aaaa...nu stiu cum sa-i zic, ca ma autocenzurez. In fine, a reintegrat vreo 2000 de copii exact inapoi in familiile care ii abandonasera! Ca eu, ca parinte, am aratat ca nu vreau acel copil sau ca nu mi-l permit - cinic, dar real - e una, insa ce simte copilul ala trimis cu forta in sanul unei familii care in mod evident l-a renegat? Reprezentanta guvernului spunea ca initiativa a avut succes in 98-99% dintre cazuri. C'mon!

Niciun comentariu: