luni, 27 aprilie 2009

Mai, ce ma enerveaza...

Mi s-a pus pata sa fac unele schimbari. Chestia aia cu "ce-a fost a fost, lasa trecutul in spate etc". Pana aici e bine. Ca parte a schimbarii, am inceput sa caut job. Nu sariti, stiu ca momentul e prost ales, dar am zis ca merita sa incerc. Jobul trebuie ori sa fie pe domeniul eu, ori sa imi placa (nu e in contradictie cu prima cerinta), ori sa fie bine platit. Ori combinatie din astea trei. Din nou, nu sariti ca am pretentii. Sunt in perioada in care urmaresc totul sau nimic, fara jumatati de masura. Bineineles ca e posibil sa nu-mi ating scopul, dar nu strica sa incerc. Anyway, urmare a acestei decizii, am trimis CV-uri, am dat telefoane... cunoasteti procedura. Si ajuungem la durerea mare, si anume faptul ca nu inteleg de ce un angajator care posteaza anunturi pe net nu vizioneaza CV-urile primite. Ca asa e statusul a jumatate din CV-urile mele, "nevizionat", iar anunturile respective sunt expirate. Nu mai vorbesc de celebra expresie "va vom contacta". Ca nu ma contacteaza nu ar fi problema, dar ziceti mai fratilor macar o perioada... Daca nu te sun in cinci zile, inseamna ca nu esti alegerea noastra, sau asa ceva. Asa, stai aiurea, zilele trec, si habar nu ai ce sa faci, mai astepti, nu mai astepti... Cireasa de pe tort este si reversul medaliei. Tot nasoala si asta. Am primit ieri un telefon din partea unui angajator care mi-a spus ca ar dori sa ma cheme la un interviu. Super fain, insa, in legatura cu ce va povesteam mai sus, pur si simplu nu imi aduc aminte cand le-am trimis CV-ul si despre ce e vorba. Ma voi duce la interviu, bineinteles, dar seamana cu un "blind date". In fine, revin cu detalii.

2 comentarii:

Cristina spunea...

Nu mai aştepta, trimite cât mai multe CV-uri, du-te la cât mai multe interviuri etc. Nu sta la cheremul lor. :)
Cât despre "blind date", who cares? Go with the flow. ;-)

fallen spunea...

Usor de zis, greu de facut...