luni, 18 octombrie 2010

Cine ştie... bravo lui


Mă uitam la emisiunea "Cine ştie câştigă", în timp ce mâncam ceea ce ar fi trebuit să fie prânzul zilei de azi (la ora 20, vă daţi seama...). Anyway, la un moment dat Finţescu întreabă cine a câştigat bătălia de la Trafalgar, englezii sau turcii? Păi englezii, dar care la Trafalgar s-au bătut - naval - cu o coaliţie franco-spaniolă, nu cu turcii. Eh, ce mai contează. Oarecum din acelaşi motiv, pe lângă alte vreo două, am renunţat să mai joc Conquiztador după vreo două-trei zile; pentru că la câteva întrebări variantele de răspuns oferite erau greşite, şi sunt sigur o sută de procente de afirmaţia asta.
Şi pentru a începe odată şi odată cu poveştile despre lupi, am uploadat o poză cu Fetiţa, acum în vârstă de aproape 9 ani, care este lupul meu preferat. Povestea va veni şi ea zilele ăstea, într-o postare separată.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu comentez despre prostia de la TV ca nu ma uit, refuz sa-mi fac sange rau.
Dar Fetita e superba si i se potriveste si numele, nu e frumoasa cat are fata inteligenta, if you know what I mean. Mai ca-mi vine sa ma duc la Zoo, desi nu merg ca-mi pare rau de animale dupa gratii. Ma rog, din acelasi motiv nu ma duc nici la circ, de cand aveam 8 ani si m-am pus pe plans pentru ca mi se parea ca animalelel erau ca la soala si nefericite.
Deci e rau, daca incepi sa vorbesti despre lupi nu mai scapi de mine de aici
Thanks
C

fallen spunea...

Voi vorbi si despre lupi cand va fi momentul. Sincer vorbind, nu vreau sa deviez prea mult de la formatul blogului, chestiilor legate de animale ar trebui sa le dedic un blog separat (hmmm....)
In concluzie, da, voi scrie (si) despre animale. Insa, daca intr-adevar esti pasionata de lupi si nu numai, si iti poti pastra anonimatul, trimite-mi un email cu ce te intereseaza si iti voi raspunde. Fara riscul de a plictisi alti oameni :)))

fallen spunea...

In urma tacerii "suspecte" nu pot decat sa sper ca totul e in regula si ca nu ai interpretat gresit comentariul anterior.