duminică, 17 octombrie 2010

Main event

Aşadar, unul dintre evenimentele importante din ultima săptămână este că am trecut milimetric pe lângă fabuloasa ocazie de a-mi pierde jobul, şi asta din cauza unui incompetent care bineînţeles că are anumită putere de decizie. Din fericire, decizia finală ar fi trebuit aprobată de o altă persoană, mult mai rezonabilă şi mai inteligentă. În plus, incompetentul şi-a demonstrat "capacităţile" făcându-se singur de râs şi contrazicând anumite decizii pe care el singur le dăduse cu ceva timp înainte... Nu mai continui, că mă enervez iar. Concluzia este că, aparent, problema este rezolvată. Însă teoretic. Practic, voi afla rezultatul final zilele ăstea. Sunt destul de tensionat, cred că vă daţi seama. După ce voi scăpa şi de problema asta o să fiu mult mai degajat.
Până atunci însă trebuie să vă spun imaginea săptămânii, şi anume un nene dintr-ăla care trage după el un căruţ ca vai de el, în care se află trei bucăţi de fier vechi şi cine mai ştie ce alte gunoaie care ar putea fi valorificate cumva; căruţul este asortat cu una bucată câine maidanez, drăguţ, dar murdar; nenea ăsta e îmbrăcat corespunzător, în zdrenţe adunate din diverse locuri. Cireaşa de pe tortul reprezentat de tot ansamblul ăsta o reprezintă faptul că nenea poartă pe cap o tocă dintr-aia de la costumele purtate la absolvirea facultăţii, neagră cu şnur galben.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bafta multa cu job-ul iar in ceea ce-l priveste pe nenea proaspat "licentiat", el e imaginea clara ca atunci cand nu ne merge asa cum trebuie, vedem pe altii mai rau si ne revine optimismul.
Iti tin pumnii sa se rezolve asa cum vrei tu (eu am trecut de 4 ori prin restructurare, ultima oara in primavara si desi stiam ca am un punctaj foarte mare si nu ar trebui sa-mi fac probleme am slabit 3 kg in 2 saptamani, sincer nu prea aveam de unde)
C

PS: Inchei cu ceea ce trebuia sa scriu la inceput: WELCOME BACK!

fallen spunea...

Merci pentru suportul moral, sa vedem ce mai aflu azi. Sper sa nu am surprize neplacute.
De slabit habar n-am ce si cum, dar e sigur ca am fumat mai mult decat de obicei :(

Anonim spunea...

Atunci... NOROC, RABDARE si TUTUN :)
c