marți, 26 octombrie 2010

Osăm, senc iu

Azi, în timp ce căutam câte ceva la bibliotecă, o tipă stătea de vorbă cu bibliotecara şi folosea deranjant de des cuvinte şi expresii în engleză. În plus, vorbea tare, că n-aş fi băgat-o în seamă altfel. După o serie prelungită de awesome, thank you, cool, right şi alte din ăstea, nu am mai rezistat şi am întrebat-o "Eşti cumva studentă la engleză?", iar ea, uşor mirată, confirmă. Iar eu întreb mai departe "Dacă erai la rusă, spuneai din două în două cuvinte haraşo şi spasiba?" La care ea mi-o serveşte direct la fileu: "Whaaaat?". "You're stupid, that's what. Be quiet now and meanwhile think." Şi mi-am văzut de treabă în linişte. Adică în comentarii, dar spuse în şoaptă.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ha ha ha!
sau sa am curaj sa zic LOL,ce tru e asta!
C

fallen spunea...

ha ha, poti avea curajul sa spui LOL, sed bat tru!