miercuri, 10 noiembrie 2010

Poştaşul nu sună niciodată

Ar fi fost mişto să sune de două ori, dar aia e ficţiune. Poştaşul meu are prostul obicei de a face mereu confuzie între scările blocului unde stau şi între cele trei blocuri din "parcelă". Ca urmare, am ratat cîteva recomandate (!!!) şi ratez periodic factura de curent, pe care o găsesc doar din două în două luni. Normal, având astfel două facturi de plătit. Având ceva treabă prin zona Poştei, am intrat să mă interesez ce se poate face. Funcţionara mi-a dat un răspuns foarte logic, din punctul ei de vedere. Adică, eu ştiu că trebuie să plătesc lunar curentul, nu? Da. Păi de ce nu merg eu la sediul Electrica la fiecare sfârşit de lună, că pot plăti acolo şi fără factură?
Din trei motive: pentru că într-o lună am de efectuat mai multe plăţi la date diferite, şi nu e exclus să uit pur şi simplu de asta; pentru că sediul Electrica se află la dracu'n praznic, pe când banca unde pot plăti se află la 100 de metri de domiciliul personal; şi nu în ultimul rând, pentru că treaba poştaşului e să îmi aducă indiferent ce categorie de corespondenţă la căsuţa poştală personală, nu la aia din blocul vecin, şi la termene normale, nu când are el chef. Am depus o reclamaţie scrisă. O să vă anunţ rezolvarea, când o voi afla (sper că nu prin poştă).

Niciun comentariu: