luni, 15 noiembrie 2010

Salut, lume!

Am ignorat destul blogul, şi v-am şi spus de ce. Pe lângă activităţile în aer liber (care continuă şi acum), mai fac aşa:
Citesc: Tom Clancy, Ordine prezidenţiale;
Ascult: Liv Kristine, ultimul album (am uitat pe moment cum îi zice);
Joc (când am timp şi chef): Prototype;
Mă uit la: Fringe, sezonul 2, şi filme de categorie B, să mă relaxez la intelect (apropos, nu am văzut Avatar nici până acum);
Alte activităţi: redecorarea camerei, care este deocamdată în fază de proiect (exprimare elegantă menită să ascundă faptul că pur şi simplu mi-e lene să încep odată şi treaba asta); mai pun din când în când mâna pe hârtie şi creion, însă schiţele rezultate sunt nesatisfăcătoare. Să nu uităm totuşi că Perseverare diabolicum est, aşa că s-ar putea să am şi ceva rezultate mulţumitoare în curând.
Am reuşit cu succes să evit buletine de ştiri, bârfe şi mondenităţi, aşadar nu mă leg de nimic în sensul ăsta. Aaaa, hai să fiu totuşi cârcotaş şi să mă leg de un (fost) subiect preferat: subtitrări. Ultima noutate văzută în domeniu este o subtitrare în pas cu tendinţele: "Trebuie să vb neapărat". Trăiasă reţelele de socializare...

Niciun comentariu: