sâmbătă, 3 octombrie 2015

Dacă e trei, să fie cu noroc

Ziua de azi stă sub semnul cifrei trei şi asta, cel puţin teoretic, ar trebui să fie de bun augur.
Dacă tot am acumulat o absenţă de trei ani, şi dacă data de trei are o anumită semnificaţie, şi dacă suntem în trei, m-am gândit să fac ceva mai special. O parte din acest "special" este şi revenirea pe/la blog.
Am avut dificultăţi şi discuţii pe subiectul împărţirii temelor pe care le voi aborda, însă până la urmă s-a dovedit că noaptea e un sfetnic bun (mă rog, au fost mai multe nopţi) şi că discuţiile au fost constructive.
Rezultatul este că pe acest blog vor apărea în continuare articole de natură mai personală, iar ceea ce ţine de cărţi, filme şi în general de latura mai "culturală", veţi putea urmări în postările de pe Insula de hârtie. Care, by the way, a reînviat şi el (blogul) zilele trecute.
Acum, că am făcut şi pasul ăsta, sper să am timpul şi răbdarea necesară să "prestez" suficient de mult pe cât îmi doresc. Până la următorul articol, bine te-am regăsit, blogosferă!

Un comentariu:

Elena B. spunea...

Dacă tot te-ai urnit sper ca timp de trei toamne și trei ierni și trei primăveri și trei veri să nu te mai oprești. Ploaia agasantă și frunzele căzătoare, gerul cumplit și alba zăpadă, vântul sălbatic și iarba nouă, soarele luminos și pârjolitor să fie toate muze pentru tine.
Pentru vremuri mai bune!