miercuri, 1 decembrie 2010

1 Decembrie, deci

Plouă şi e frig. Relativ normal pentru luna asta. Ziua naţională nu se îndură să oprească puţin apele, să se poată sta în linişte la coada pentru fasole cu ciolan. În afară de asta, ce mai este azi 1 Decembrie? Zi liberă. Parade,manifestaţii, mâncare gratis din nou. Dacă vremea vă împiedică să ieşiţi din case, nu-i nimic, că tot azi e şi ziua Pro Tv-ului. Muzică, chef, nebunie, bineînţeles Esca, şi obişnuita doză de mici paradoxuri dintre care menţionez povestea unui român fericit că trăieşte aici (după 20 de ani de muncă în Franţa) şi exuberanţa şi fericirea câtorva dintre Clejani, sentimente provocate de ziua asta importantă şi transmise de la Disneyland, Paris. Poate nu veţi fi de acord, dar trimiteţi-mă acolo în indiferent ce zi a anului, şi voi reuşi să fiu fericit şi exuberant. Sau daţi-mi un salariu mediu de Franţa şi voi simţi mândria de a fi român. Eh... merg să beau o cafea fierbinte. Ajută la moral.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am vazut nimic la tv, ca doar stiam ce va fi: popi cu cadelnite, depuneri de coroane, ciolan si muzica de petrecere, discursuri penibile ca de obicei.
C

fallen spunea...

Nici eu nu prea m-am uitat, dar din fragmentele văzute te pot asigura că nu ai pierdut absolut nimic. Dimpotrivă.