miercuri, 8 decembrie 2010

Busy

Pen'că am fost cuminte şi am meritat, am primit şi eu două zile libere, aşa, un fel de weekend prelungit. Da' în loc să profit şi să stau nefăcând nimic, m-a apucat nebunia să fac puţină ordine şi eventual curăţenie, dacă tot sunt prin zonă. Acum sunt îngropat în mijlocul unei grămezi de cărţi/reviste/caiete/foi/foiţe, pe care nu ştiu de unde le-am scos, că acum nu am loc să le mai vâr nicăieri înapoi. Cu toate că am aruncat câte ceva, deci ar trebui să fie mai puţine, nu? În plus, praful şters ieri e bine mersi la loc, sau cel puţin aşa pare.
Grămada sus amintită stă în echilibru instabil pe două geamantane, scoase dintr-un cotlon întunecos în scopul nobil de a schimba hainele de vară cu cele de iarnă. Conţinutul valizelor s-a dovedit a nu fi cel la care mă aşteptam, hainele pe care le căutam fiind aşezate frumos înşiruite pe umeraşe, în dulap. Bun, dar valizele fiind ocupate deja, unde înghesui hainele de vară?
Şi încă nu am ajuns nici la sfertul sarcinii pe care mi-am asumat-o (într-un moment de slăbiciune, aş adăuga). Noroc că mâine merg la serviciu, până în weekend o să am vreo idee salvatoare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Deci iti trebuie un concediu dupa atatea zile libere, sau te duci la slujba sa te odihnesti?
:)))
Las' ca vin sarbatorile
C

fallen spunea...

Ha ha, ambele variante sunt adevarate:))) Îmi place cum gândeşti :)
Cât despre sărbători, nu sunt prea entuziasmat...